Постинг
03.07.2012 15:39 -
“Честният” бизнес на “Българска Холдингова Компания”
Автор: hronology
Категория: Бизнес
Прочетен: 36897 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 04.07.2012 17:53
Прочетен: 36897 Коментари: 32 Гласове:
78
Последна промяна: 04.07.2012 17:53
Днешният материал е написан от човек, който няма блог тук и не пожела да направи заради една статия. Затова реших да я постна при мен, тъй като смятам, че ще бъде интересна на повечето блогери. Предложих на автора да напише текст и аз да го кача. Копирам го без промени.
“Българска Холдингова Компания” е създадена в най-мутренските времена - функционира усилено от средата на 90-те години на ХХ век. Като всеки холдинг този също се състои от множество малки фирми с различна дейност. Борда на директорите от самото начало включва хора, имащи достъп до власт и информация. Bероятно затова са се подготвили за апетитните хапки от престоящата тогава Костова приватизация. Тук държа да уточня: давам просто един от многото примери и не твърдя, че са го правили само кръгове около Костов или някой друг. За повечето хора е ясно: това е масова практика сред българските политици, навързани един за друг като змийско гнездо. Изключения няма.
Бордът се състои от пет души. Техен председател е Харалампи Анчев, юрист по образование и близък приятел на всеки, който носи далавера. Както се вижда от линка на името му, от 1982 до 1990г е бил агент Чавдар към Шесто управление на Държавна сигурност, което не му пречи днес да се пише за пръв демократ. Подобни неща вече не правят впечатление - повечето седесари са бивши агенти. Принадлежи към най-доверените хора на Стефан Софиянски и дори беше вицепремиер и министър в служебното му правителство. Именно по негово предложение бяха удвоени съдебните такси и това лиши много хора и малки фирми от възможността да заведат дело при необходимост. Към по-известните му сподвижници е и Петър Стоянов, който също като многогодишния кмет често гостува в дома му в “Драгалевци”.
Вторият човек в борда е Борислав Сарандев, собственик на огромно имение в Африка и любител на пури, по-скъпи от премиерските. В момента не знам, но по едно време беше велик майстор на масоните в България. Още се говори за сензационното му избиране преди години. Тогава всички са очаквали нов мандат за стария майстор, обаче за всеобща изненада г-н Сарандев е преборил конкуренцията. Това навява някои съмнения.
Третият в борда е Пирин Атанасов, богат българин с приказни имения в Гърция.
Другите двама – Конов и Марков - не са толкова важни. Първият дори не е между живите – преди няколко години го застреляха в Плевен. Защо ли?
В Холдинга е пълно с юристи, счетоводители и въобще хора, специализирани във всякакъв род врътки и измами, затова е трудно да се каже точно кои фирми са от кръга. Според някои слухове Стефан Софиянски е скритият баш шеф, но това не е потвърдено.
Със сигурност се знае, че една от първите прилапани хапки е хотел “Аугуста” в Хисаря. Едноименната минерална вода също е производство на “Българска Холдингова Компания”. Имат няколко охранителни фирми и много чейндж-бюра.
С най-големи подробности, част от които от очевидци, са ми разказвали за приватизацията на Парк-хотел “Москва” в София. Първоначално е приложен изтърканият номер с изкуственото обезценяване. Тогавашният директор е бил инструктиран и съответно е издал заповед да не се приемат посетители. Понякога самият той излизал да обясни на тълпите туристи, че няма нито една свободна стая, след което върволицата от автобуси се насочвала към конкуренцията. Същевременно на документи се отразявала реалната ситуация – празен хотел. От въпросните маневри на тихия фронт цената му паднала главоломно. За да бъде купена по-лесно, тази печатница за пари е била представена едва ли не като празна барака.
Акулите от “Българска Холдингова Компания” само това чакали, но за тяхна изненада се появил втори играч – Турчинът, който по-късно купи Новотела до Централна гара и го превърна в Рай. Същият човек е предлагал тройно по-голяма цена и опита си в бранша. Въпреки това управляващите дават хотела на своите хора – за жълти стотинки, нанасяйки страхотна загуба на държавата. Годината е 1999та.
Идилията продължила известно време, но както често става при големите пари, започнали да прехвърчат искри между някогашните съдружници. В резултат Сарандев, Конов и Марков напуснали Холдинга. По-късно Харалампи Анчев успял да се справи и с Пирин Атанасов, като вторият побързал да поеме своя път.
Така председателят останал едноличен собственик. Първата му работа била да назначи за изпълнителен директор лицето Николай Пенев, за когото преди години Маргарита Михнева направи цяло предаване. Не е случайно. Същият господин е синдикът, съсипал “Плама” /Плевен/ и понастоящем е подсъдим по няколко дела за финансови измами. В част от тях като втори обвиняем е не кой да е, а самият Харалампи Анчев.
От няколко години “Българска Холдингова Компания” се е приютила на първия етаж в Парк-хотел “Москва”, което веднага донася промени и за служителите на самия хотел.. Има твърдо ядро от персонал, а при останалите текучеството е постоянно – най-често напускат сами заради мизерните заплати /малко над минималната/, съпроводени с допълнителна работа, която не повишава възнаграждението. Нови служители се приемат само ако предварително напишат молба за напускане – явно за да не създават проблеми при евентуално съкращение или друго непредвидено обстоятелство. Когато на старите служители е било наредено да напишат такива молби, един-единствен е отказал, поради което веднага е бил дисциплинарно уволнен – без нито едно провинение.
Интересна е ситуацията около гореспоменатия Николай Пенев. Последният има много имоти /явно купени с пари от финансовите измами, заради които е подсъдим/, но предпочита да прекарва повечето време в апартамента си на 16-я етаж в хотела. Служителите с подигравка разказват, че многократно го е търсила икономическа полиция, обаче той предвидливо ги е инструктирал да лъжат, че го няма. Всъщност почти денонощно е там.
Преди няколко месеца са настъпили известни промени в “Българска Холдингова Компания”. Собственикът Харалампи Анчев явно е решил да я превърне в семеен бизнес или поне с Парк-хотела да го направи. За тази цел е започнал да назначава свои роднини на ръководните постове. Сестра му вече е изпълнителен директор – вместо Николай Пенев. Племенничката е шеф на рецепцията, а дъщерята Боряна е към маркетинга. Само съпругата не е назначена поради заеманата от нея доста по-престижна и платена служба – Ани Анчева е адвокат на България в Страсбург.
Както е известно, по времето на комунизма Парк-хотел “Москва” беше един от най-посещаваните в София. Цените му винаги са били значително по-ниски от примерно тези в “Шератон”, а близостта на Борисовата градина го прави още по-привлекателен. Въпреки всички козове, в момента хотелът е пред фалит. Повече от десет години не е инвестирана нито стотинка, поне за ремонт, а подобна вероятност не се вижда и за в бъдеще. Удобно са “забравени” поетите от новите собственици договорни задължения. Не очаквайте да им потърсят отговорност.
Това е само един от многото примери за “честна” приватизация. След като срещу жълти стотинки се лишихме от редица печеливши предприятия, съвсем нормално е държавата да пропада главоломно. Постъпления просто няма откъде да дойдат, а това подсказва още по-лошо бъдеще. Хубаво би било, ако новобогаташите изпълняват поетите задължения. За съжаление нямат подобни намерения. Tе са се наплюскали от алчност, а не за да развиват бизнес по правилата и да бъдат полезни на общество, държава или друго мъгляво понятие.
Не обичам да повтарям, че всички са еднакви, но фактите говорят сами. Бизнесът отдавна е в ръцете на мутри и повечето си живеят спокойно, защото всички гледат единствено премиера. Има още много като него. Може да се казват Костов, Станишев или Доган. Може да не са напращяли от мускули и да не са шампиони по карате. Едно ги обединява – благодарение на безкрайния преход към капитализъм, тези хора забогатяха баснословно. Не защото са по-умни или образовани. Просто са по-крадливи и безскрупулни. И забогатяха с нашите пари.
В коментарите по-надолу видях няколко интересни линка. Благодаря за тях!
На първия има публикация в blitz.bg. Сигурно ще ви бъде интересно да я прочетете. Става дума за продължаващата одисея около Парк-тотел "Москва" и подготвяната продажба.
На втория се говори за боновите книжки на "Българска Холдингова Компания". В края има обширен коментар, чийто автор явно е проверил нещата в детайли и съвсем открито говори за машинациите от управителното тяло, с цел хората да не получат никакви печалби.
На третия линк ще намерите изказване на жена, направила грешката да отседне в Парк-хотел "Москва". Коментарът е съвсем скорошен - от 01.03.2012. Явно условията още повече са се влошили. Не искам да го преразказвам. Просто го вижте и сами ще си направите сметка за какво става дума.
Тагове:
"СОРОСИАДА"- ЗА 3-ТИ МАРТ..
"Спит Москва. В ночной столице в эт...
Рускоговорещите джихадисти – заплаха за ...
"Спит Москва. В ночной столице в эт...
Рускоговорещите джихадисти – заплаха за ...
Когато искаш да изгониш непочтени полити...
Социалните мрежи са в ръцете на психопат...
Жестока цензура за всяка дума срещу кара...
Социалните мрежи са в ръцете на психопат...
Жестока цензура за всяка дума срещу кара...
dano da go pro4etat pove4e xora..makar 4e efekta e poznat..Glas v pustinq..
цитирайЧувала съм за този холдинг. Не беше ли акционер в него и Мирослав Севлиевски?
цитирайmileidi46 написа:
dano da go pro4etat pove4e xora..makar 4e efekta e poznat..Glas v pustinq..
И на мен не ми се вярва да има ефект. Поне опитах..
starwoman написа:
Чувала съм за този холдинг. Не беше ли акционер в него и Мирослав Севлиевски?
Да. Hе го споменах, защото е акционер, а не член на борда.
Това още веднъж показва, че партийното им разделение е само за пред неинформирания избирател. Всъщност са първи дружки в кражбите.
как изискано и вещо са се научили
да крадат... казал го е Алеко... преди време
а все така актуално - всички са маскари...
цитирайда крадат... казал го е Алеко... преди време
а все така актуално - всички са маскари...
mariniki написа:
как изискано и вещо са се научили
да крадат... казал го е Алеко... преди време
а все така актуално - всички са маскари...
да крадат... казал го е Алеко... преди време
а все така актуално - всички са маскари...
Истински ужас. Преди години беше много популярен сериалът "Октопод". Tам поне по фамилии се делят, а тук всички са в кюпа. Официално воюват помежду си, но после на софрата или в офиса се смеят, че отново са минали номерата им.
Срещу Хараламби Анчев има няколко неуспешни атентата. Подобни неща не се случват на случайни хора. Особено повече от веднъж. Изумително е колко години успява да се опази далече от прожекторите. Странно е като се има предвид размерите на дейността му.
цитирай
8.
анонимен -
Двама ли са трима ли са, че да ги оп...
03.07.2012 19:25
03.07.2012 19:25
Двама ли са трима ли са, че да ги опишеш :( Къде се чуло и видяло честен бизнесмен в България? Научихме ги да свалят по няколко кожи от гърба на хората, а за увеличение на заплати никога не стига. Разиграват куклено шоу за наивници.
цитирайНе знам възоснова на какво хората продължават да се надяват, че живота им ще потръгне. За бизнеса и мутрите знаем. За ниските заплати и неплащането на осигуровки също. Не става и да се оплачеш, защото и правосъдието е в техните ръце. Тогава накъде? Някой ако вижда изход нека сподели. Аз недовиждам в тази посока.
цитирай
10.
анонимен -
холдинг
03.07.2012 20:46
03.07.2012 20:46
Сбирщина от крадци. Процъфтяха по времето на боновите книжки. Хората се втурнаха да дават парите си вярвайки че ще получат дивиденти. Не знам някой да е получил. Hе и случаен. Трябва да си много вътре с контакти и приятелства иначе оставаш зад борда. Все още хващат дикиш обещанията за някаква печалба. Лесно е да лъжеш беден народ. Просто всеки трябва да вземе нещата в собствените си ръце.
цитирайанонимен написа:
Двама ли са трима ли са, че да ги опишеш :( Къде се чуло и видяло честен бизнесмен в България? Научихме ги да свалят по няколко кожи от гърба на хората, а за увеличение на заплати никога не стига. Разиграват куклено шоу за наивници.
Нашите олигарси може да не са най-богатите, но определено са сред най-безскрупулните. По този показател може и да сме на първо място.
В онези времена се създадоха много съмнителни дружествa. Голяма част не оцеляха, други смениха формата си.
Този холдинг за пръв път го чувам. Като гледам какви хора има в него, работата явно е сериозна. Политика, бизнес, правосъдие и престъпност са срастнали в чудовищна симбиоза. Добре е да излязат още подобни материали, защото нещата се знаят по принцип, но конкретни имена рядко изскачат освен обичайните.
цитирайТози холдинг за пръв път го чувам. Като гледам какви хора има в него, работата явно е сериозна. Политика, бизнес, правосъдие и престъпност са срастнали в чудовищна симбиоза. Добре е да излязат още подобни материали, защото нещата се знаят по принцип, но конкретни имена рядко изскачат освен обичайните.
13.
анонимен -
Софиянец
03.07.2012 22:01
03.07.2012 22:01
Половин София принадлежи на Софиянски. Hикъде в бг-то не е имало друг такъв крадлив кмет. Hещата се знаят, но са недоказуеми. За това е измислена законовата система. Cамо чрез нея могат да се замажат мръсотиите и после да няма виновни. Hие ги мислим за глупаци. Не са. Дори обратното. Cами няма да спрат.
цитирайанонимен написа:
Сбирщина от крадци. Процъфтяха по времето на боновите книжки. Хората се втурнаха да дават парите си вярвайки че ще получат дивиденти. Не знам някой да е получил. Hе и случаен. Трябва да си много вътре с контакти и приятелства иначе оставаш зад борда. Все още хващат дикиш обещанията за някаква печалба. Лесно е да лъжеш беден народ. Просто всеки трябва да вземе нещата в собствените си ръце.
Не знам някой да е спечелил от бонови книжки. Цялата тази работа може да мине за забавна, ако не е трагична за голяма част от излъганите.
kritikar написа:
Не знам възоснова на какво хората продължават да се надяват, че живота им ще потръгне. За бизнеса и мутрите знаем. За ниските заплати и неплащането на осигуровки също. Не става и да се оплачеш, защото и правосъдието е в техните ръце. Тогава накъде? Някой ако вижда изход нека сподели. Аз недовиждам в тази посока.
Така пипат онези от едрия бизнес. Не разчитат на случайности и късмет. Hакъдето се обърнеш, попадаш на техни хора. Ако не си опичаха така работата, много от тях щяха да са приключили с бизнеса и да търкат наровете в някоя килия.
Проблема е, че няма как да сменим всички управници. Кой ще дойде на тяхно място? Изглежда сме изтеглили късата клечка :(
цитирайанонимен написа:
Половин София принадлежи на Софиянски. Hикъде в бг-то не е имало друг такъв крадлив кмет. Hещата се знаят, но са недоказуеми. За това е измислена законовата система. Cамо чрез нея могат да се замажат мръсотиите и после да няма виновни. Hие ги мислим за глупаци. Не са. Дори обратното. Cами няма да спрат.
Дано не си прав. Звучи страшно.
nuk написа:
В онези времена се създадоха много съмнителни дружествa. Голяма част не оцеляха, други смениха формата си.
Този холдинг за пръв път го чувам. Като гледам какви хора има в него, работата явно е сериозна. Политика, бизнес, правосъдие и престъпност са срастнали в чудовищна симбиоза. Добре е да излязат още подобни материали, защото нещата се знаят по принцип, но конкретни имена рядко изскачат освен обичайните.
Този холдинг за пръв път го чувам. Като гледам какви хора има в него, работата явно е сериозна. Политика, бизнес, правосъдие и престъпност са срастнали в чудовищна симбиоза. Добре е да излязат още подобни материали, защото нещата се знаят по принцип, но конкретни имена рядко изскачат освен обичайните.
Представяш ли си колко неща ще останат скрити, ако не е интернет? Предназначението на гаври като АСТА е да ни отнеме тази единствена възможност. Без нея хората ще потънат в незнание, а от това по-опасно няма.
Да живееш сносно е възможно с честен труд и късмет. Да забогатееш като шейх няма как, ако не откраднеш. Още колко ще ги оставам да прибират имущество и пари? Защо да им го позволяваме? Крият се зад закони сякаш не знаем, че са написани от тях за да ги обслужват.
цитирай
20.
анонимен -
Дотук с антикомунизма на синята ...
04.07.2012 02:24
04.07.2012 02:24
Дотук с антикомунизма на синята половина. Който се е хванал, да му мисли. Толкова струват и Свободните демократи на Стефчо Софиянски, където съвсем случайно членува и споменатия Хари Анчев.
цитирайВ зората на демокрацията аз самият имах доста очаквания и вярвах, че хората влизат в политиката за да оправят държавата. Ходех по митинги, където думите на ораторите ме изпълваха с положителни емоции.
Всичко се оказа лъжа. Прави излязоха онези, които напомняха вица за гладните комари. Сега го виждаме. Доста от днешните десни са направо неузнаваеми. Слабички и мършави някога, в момента имат вид на охранени шопари.
Идеали, честност, желание за промяна. Толкова хубаво звучат тези думи, но на практика се срещат рядко. А в политиката изобщо.
цитирайВсичко се оказа лъжа. Прави излязоха онези, които напомняха вица за гладните комари. Сега го виждаме. Доста от днешните десни са направо неузнаваеми. Слабички и мършави някога, в момента имат вид на охранени шопари.
Идеали, честност, желание за промяна. Толкова хубаво звучат тези думи, но на практика се срещат рядко. А в политиката изобщо.
анонимен написа:
Ако правилата са направени така, че с малко пари и повечко познанства имаше възможност да се придобият значителни материални активи - кой е виновен на нас неоттласналите в масовата приватизация, в разпределението на разни държавни С.О.-та и Д.С.О.-та, Д.П.-та, С.П.-та, Т.О.-та и В.Т.О.-та и както там се наричаха и класифицираха предприятията? Всички бяхме тука по това време, но някои се сетиха че могат да се възползват от малоумния почин на самоуките демократи за раздържавяване на каквото падне. Всяческото разтурянето на всевъзможни продукти на дългогодишно съзидание на целия нещастен народ - защото всичко постигнато през 45-те години, които наистина им стигнаха на по-пробивните и безскрупулни, излезе от недозаплатения труд на всички ни, от наивните идеали на част от населението и прозорливостта на тези, които търпяхме да ни управляват - стана поле за изява и неимоверно обогатяване на по-способните да се ориентират в хаоса на прехода. Благодарение на поредицата от фундаментални грешки в прехода - поисканите и изпълнени желания на устремените в разрушаване на всичко постигнато до тогава - и по-доброто и по-слабото - реституция, денационализация, приватизация, скрапизация на деистваща индустрия и погребване на жизнеспособно селско стопанство, се даде възможност на по-незаслужилата, но по-вещата в опортюнизма малка част от населението да се възползва от постигнатото от останалата част. В този ред на мисли исках да кажа, че Анчев безспорно е един от неколцина не дотам известни герои на масовата приватизация. Не е от най-отрицателните, но в тази сфера като че ли положителни герои няма. Освен ако положителните герои не са всички тези наивници, които изтичаха да си дадат боновите книжки на някого и никога не поискахме сметка от тези на които ги дадохме.
Благодаря за коментара!
Напълно подкрепя написаното в поста
http://www.blitz.bg/news/article/124799
Жал ми става за държавата щом бизнеса е в такива ръце:(
цитирайhttp://www.blitz.bg/news/article/124799
Жал ми става за държавата щом бизнеса е в такива ръце:(
kritikar написа:
Напълно подкрепя написаното в поста
http://www.blitz.bg/news/article/124799
Жал ми става за държавата щом бизнеса е в такива ръце:(
http://www.blitz.bg/news/article/124799
Жал ми става за държавата щом бизнеса е в такива ръце:(
Точно за това говорим. Благодаря за линка! По-късно ще го кача в публикацията.
далавери да искаш .... http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирайсме тръгнали с линкове и аз имам два:
http://www.moitepari.bg/Spravochnik/art/QnA/pritejavam-bonova-kn~2a41e59fa8734c0ba52ca0204eca3cd4/
http://zahotelite.com/969-comment.asp
цитирайhttp://www.moitepari.bg/Spravochnik/art/QnA/pritejavam-bonova-kn~2a41e59fa8734c0ba52ca0204eca3cd4/
http://zahotelite.com/969-comment.asp
анонимен написа:
Дотук с антикомунизма на синята половина. Който се е хванал, да му мисли. Толкова струват и Свободните демократи на Стефчо Софиянски, където съвсем случайно членува и споменатия Хари Анчев.
Неприятно, наистина.
Благодаря за линковете! Вече са в публикацията. Tези въпроси са важни за държавата и за хората, понеже заради многобройните кражби от пишман бизнесмени, сега сме на това дередже. Всяка информация е важна.
цитирайhronology написа:
Дано не си прав. Звучи страшно.
анонимен написа:
Половин София принадлежи на Софиянски. Hикъде в бг-то не е имало друг такъв крадлив кмет. Hещата се знаят, но са недоказуеми. За това е измислена законовата система. Cамо чрез нея могат да се замажат мръсотиите и после да няма виновни. Hие ги мислим за глупаци. Не са. Дори обратното. Cами няма да спрат.
Дано не си прав. Звучи страшно.
Че защо ще да е взел фамилията Софиянски -не разбираш ли ?Казват ,че баща му е бил икономически съветник на Георги Димитров
30.
анонимен -
Мой приятел видял тази публикация и ...
06.07.2012 14:08
06.07.2012 14:08
Мой приятел видял тази публикация и ми изпрати линк, защото знае, че съм работила в БХК. Не ми беше точно това работата, но често помагах на момичето, което отговаряше за дивидентите. Не можеше да се справи сама, защото по онова време почти ежедневно идваха хора и питаха. Бяхме инструктирани да казваме, че дивиденти няма. Не видях нито един да получи. Попитах колежката дали наистина няма, а тя само вдигна рамене. После явно е споменала, където трябва защото седмица по-късно бях уволнена. Не съм правила забележки, просто попитах. Не знам защо побързаха да се освободят от излишни въпроси. Аз нямаше и да го повторя.
Видях линка на възмутената туристка. Не знам как е по стаите, но от камериерките съм слушала, че те не биха отседнали, дори да им платят. Пускаха и солени шегички за шампоаните и сапунчетата - от тях щяла да им окапе косата. Това съм слушала, но не знам колко е истина. Все пак те се грижат за стаите.
цитирайВидях линка на възмутената туристка. Не знам как е по стаите, но от камериерките съм слушала, че те не биха отседнали, дори да им платят. Пускаха и солени шегички за шампоаните и сапунчетата - от тях щяла да им окапе косата. Това съм слушала, но не знам колко е истина. Все пак те се грижат за стаите.
kostadin написа:
Че защо ще да е взел фамилията Софиянски -не разбираш ли ?Казват ,че баща му е бил икономически съветник на Георги Димитров
hronology написа:
Дано не си прав. Звучи страшно.
анонимен написа:
Половин София принадлежи на Софиянски. Hикъде в бг-то не е имало друг такъв крадлив кмет. Hещата се знаят, но са недоказуеми. За това е измислена законовата система. Cамо чрез нея могат да се замажат мръсотиите и после да няма виновни. Hие ги мислим за глупаци. Не са. Дори обратното. Cами няма да спрат.
Дано не си прав. Звучи страшно.
Че защо ще да е взел фамилията Софиянски -не разбираш ли ?Казват ,че баща му е бил икономически съветник на Георги Димитров
Впечатляваща фамилия си има, наистина.
анонимен написа:
Мой приятел видял тази публикация и ми изпрати линк, защото знае, че съм работила в БХК. Не ми беше точно това работата, но често помагах на момичето, което отговаряше за дивидентите. Не можеше да се справи сама, защото по онова време почти ежедневно идваха хора и питаха. Бяхме инструктирани да казваме, че дивиденти няма. Не видях нито един да получи. Попитах колежката дали наистина няма, а тя само вдигна рамене. После явно е споменала, където трябва защото седмица по-късно бях уволнена. Не съм правила забележки, просто попитах. Не знам защо побързаха да се освободят от излишни въпроси. Аз нямаше и да го повторя.
Видях линка на възмутената туристка. Не знам как е по стаите, но от камериерките съм слушала, че те не биха отседнали, дори да им платят. Пускаха и солени шегички за шампоаните и сапунчетата - от тях щяла да им окапе косата. Това съм слушала, но не знам колко е истина. Все пак те се грижат за стаите.
Видях линка на възмутената туристка. Не знам как е по стаите, но от камериерките съм слушала, че те не биха отседнали, дори да им платят. Пускаха и солени шегички за шампоаните и сапунчетата - от тях щяла да им окапе косата. Това съм слушала, но не знам колко е истина. Все пак те се грижат за стаите.
Не съм работил там и не съм отсядал в този хотел, затова не мога да коментирам. Вярвам на хората, които са видяли нещата с очите си. Нямам причина да се съмнявам в думите им. Hе ca откраднали нито от държава, нито от народ, нито от друго непозволено място. Tе са просто хора, които искат нормален живот. Това е целта на всички ни. Cилно впечатление ми направи фактът, че са те уволнили заради обикновен въпрос. Подобни неща показват, че българският бизнесмен се е самозабравил. Няма право да си го позволява. Какъвто и бизнес да въртиш, това не те прави господ и си длъжен да се съобразяваш с правата хората. Има си правила, чието спазване се подразбира, а не зависи от моментното настроение на шефа. Hе знам защо е толкова трудно да се проумее.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол