Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2014 08:33 - Един филм с истината за Ванга-Iчаст
Автор: iliada Категория: Хоби   
Прочетен: 3313 Коментари: 2 Гласове:
28

Последна промяна: 27.11.2014 08:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image







Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Поздрави, Или! Изгледах целия ф...
27.11.2014 15:06
Поздрави, Или! Изгледах целия филм, изгледах и втората част - много добре е направен. Богат, документиран, силен - и ненатрапчив: оставя зрителя сам да си направи изводите. В главата ми бе запечатан спомен от един друг филм за Ванга, правен по изследване феномена на пророчицата от съветски учени: пуснаха ни го тайно в една стаичка на 4-ти километър нашите млади тогава научни ръководители по психология; беше в далечната 1981, а аз бях на едногодишна специализация в СУ по психология - нещо подобно....Никога не забравих потреса - моя и на 5-мата ми колеги...това беше време, когато подобни неща си бяха направо забранени - не беше прието да се говори, никой не вярваше, преследваше се от закона...Оттогава датира и особеното ми отношение, респектът ми към Петричката светица. Никога не съм ходила при нея, не знам и дали бих събрала сили да го направя...но фактът, че е съществувала, ми е достатъчен. Вярвам в чудотворната й дарба, макар да знам, че човешкият ум и знание са неспособни да я обяснят...Всъщност няма и нужда. Чудото съществува независимо от това дали вярваме в него, или не - и се случва. И слава Богу!
Благодаря за интересния постинг! Поздрави!
цитирай
2. iliada - Усеща се,Вени ,че филма те е заинтересувал!
28.11.2014 09:54
donchevav написа:
Поздрави, Или! Изгледах целия филм, изгледах и втората част - много добре е направен. Богат, документиран, силен - и ненатрапчив: оставя зрителя сам да си направи изводите. В главата ми бе запечатан спомен от един друг филм за Ванга, правен по изследване феномена на пророчицата от съветски учени: пуснаха ни го тайно в една стаичка на 4-ти километър нашите млади тогава научни ръководители по психология; беше в далечната 1981, а аз бях на едногодишна специализация в СУ по психология - нещо подобно....Никога не забравих потреса - моя и на 5-мата ми колеги...това беше време, когато подобни неща си бяха направо забранени - не беше прието да се говори, никой не вярваше, преследваше се от закона...Оттогава датира и особеното ми отношение, респектът ми към Петричката светица. Никога не съм ходила при нея, не знам и дали бих събрала сили да го направя...но фактът, че е съществувала, ми е достатъчен. Вярвам в чудотворната й дарба, макар да знам, че човешкият ум и знание са неспособни да я обяснят...Всъщност няма и нужда. Чудото съществува независимо от това дали вярваме в него, или не - и се случва. И слава Богу!
Благодаря за интересния постинг! Поздрави!

Има необясними неща и не мога да ги отрека ,както постъпвам много от нас ,когато не ги разбирам :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iliada
Категория: Хоби
Прочетен: 5235717
Постинги: 6051
Коментари: 27723
Гласове: 78976
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. 1
2. 1
3. 1
4. 1
5. 1
6. 6.1
7. 11111